Glass å shopping

Denna eftermiddag har älsklingen och jag grejjat med likbilen.
Kunnde inte hålla mig tills i helgen!
Kollade oljor och vattnet i kylaren, sen startade jag upp liket.
Första gången för säsongen!
Den startade ovanligt lätt och jag tror aldrig att den har gått så bra förut *ler*
Städade ur kärran lite oxå.
Men lyckan blev kortvarig!

När vi kom in igen så hade hundhelvetet (massa svordommar) ätit sönder min finaste växt! (massa svordomar igen).
Men gråt är för alldagliga flickor, vackra flickor shoppar!

Så vi åkte in till stan.
Stannade till på Bra Ljud I Bil och disskuterade sponsringen med Micke. Han ska ringa till leverantören (Mutant) och sen ska han återkomma till mig i början av nästa vecka *ler*
*spännande*
Likbilen kommer verkligen bli såå grym med en fet ljudanläggning! *längtar*

Därefter åkte vi till blomsteraffären å köpte tre fina växter och två silverljusstakar. Sen till HM, där jag hittade en svart v-ringad tröja och lösögonfransar.
Köpte även två tidningar.

image36

Avslutade turen i stan med att premiär äta vårens första kulglass!
Jag valde citron/lakrits och choklad *mums* och älsklingen tog ägglikör + romrussin *blä* hehe...

image37


1 Camilla:

skriven

Åh va gott med glass! :) Ha en trevlig kväll

3 emma:

skriven

men gud så god glass!
Sedan lite brevid såhär tänkte jag bara fråga ifall du har tid och lust att hjälpa mig med min design? Jag har försökt själv och lyckas inte med något, så tänkte ta hjälp av någon med en fin blogg -> du :)
då får du ju mitt lösenord och sådär.
*håller tummar*

2 Jasmine

skriven

Har du haft en bra dag idag? :)

4 Johanna

skriven

Hallå sötnosen... Trodde lilla söta du var hemma o var sjuk?? eller du kanske bara inte hade lust att jobba?? Eller sa kanske Tina åt dig att inte jobba???
Hmm jajaj i vilket fall som helst hoppas jag att du har det bra..tänkte höra med dig sen lite om schemat på intima... har kommit på en grej... Om vi kan göra så vill säga och om du vill...Ifall jag skulle få de andra extra jobbet??!?!...
Hoppas de är kanon iallafall..o att vi ses snart... Gisell ville at vi skulle komma upp nästa vecka o träffa bebisen-- om du kan o vill hihi...Nu ringer jag dig...
//Johanna