13/12-08

Kära dagbok:
Idag är det en grå vinterdag och jag jobbar =)
Passar på att jobba lite extra på helgerna ett par veckor pga att det
är så många klämdagar nu kring jul och nyår då vi har stängt.

Jag hoppas på en riktigt flott dag med många köpglada kunder!

Efter jobbet ska jag hem å pyssla med mitt där hemma.
Ska städa lite, sy lite å fixa å grejja *ler*
Livet är gött!



Innan jobbet idag gick jag en runda på stan för att reklamera två saker.
Det första; mina höstskor.
Dessa höll i tre månader, sen släppte sulan och klacken var helt trasig.
Den svåra expediten inne på Wedins förklarade för mig att det blir så när
skorna kommer i kontakt med vatten. Det var det dummaste jag hört (den här veckan)!
Höstskor som inte tål vatten.
Det är en galen värld vi lever i!
Jag fick iallafall mina pengar tillbaka.
Har ett par bruna stövlar jag kan använda istället så det går ingen nöd på mig.

Sen till sak nummer två; min nya fina skinnväska!
(det känns galet å främande att säga det)
Den gick sönder, så jag lämnade tillbaka den =(
Saknar tanken på den redan.
Men det är väl inte meningen att den ska vara min helt enkelt.

Nu lämnar jag det där bakom mig å ser framåt istället!


Trevlig helg!