Denna vecka

Denna vecka har varit hemsk på jobbet.
Tiden står still och det finns ytterst lite att göra *suck*
Är grovt uttråkad vid det här laget måste jag erkänna...


Imorgon har jag iallafall nått att se fram emot!
Vi på jobbet ska nämligen ut å äta efter att jag stängt butiken imorgon kväll.
Det ska bli riktigt trevligt =)


Två timmar kvar att jobba nu.
Efter jobbet ska jag hem och färga håret, ta ett varmt bad, se på Efterlyst och sy.


Hoppas ni får en bra kväll!


Peace and love!
1 Lena:

skriven

Håller med du. Det ska bli riktigt trevligt att gå ut och äta. Hoppas inte ni blir för fulla bara....=)=)

3 Johanna:

skriven

Tack snälla snälla Malin för i kväll och för den jääääätte fina klänningen...den sitter som ett smäck:)



ska bara looosa den uppblåsta magen så kommer de se KANSON ut hihihi:D

men jag är het i den nu med:) TACK TACK TACK...

Kramaaaar.

2 Amanda

skriven

http://amanddaj.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-harforlangning-varde-1500-kr.html#comment



Sugen på löshår? Var gärna med i min tävling där du kan vinna extensions! :)