Ännu fler fuzzy dice!

God morgon alla glada!
Det gick inget vidare med besiktningen igår.
När jag kom ner till Valdemarsvik läckte bilen olja som aldrig förr, så jag ringde och avbokade min besiktningstid.
Onödigt att betala 300kr för att få bilen underkänd, igen...
Men, men det finns säkert nån mening med detta.

Igår började jag med uppdraget att sy 80par tärningar (eller så många jag hinner) tills på söndag.
Ska bli så skönt när detta uppdrag är slutfört!
Det tar verkligen på krafterna att jobba för mycket under stress.
När denna leverans är klar ska jag slappa och ta hand om mig själv *längtar*

Nu är det dags för mig att åka till jobbet!
Börjar min jobbvecka idag.


På återseende!

1 Katti:

skriven

Hej.

Idag fick jag paketet med klänningen och kjolen. Verkligen jättefina! Och tack för kjolen. Har velat ha den skitlänge! Jättesnällt. Kram från Katti