En skön dag i solen!

Idag har det varit en toppendag!
Fick sova ut i morse, sen bar det av ut på landet för sol och bad hela dagen *ler*
Underbart att bara få vara, utan att behöva stressa och tänka på jobb.
Det syns att jag har suttit inne och jobbat hela sommaren, medans alla andra passar på att vara ute i solen.
Jag är grymt blek! (men skön).
Man kan visst inte få allt har jag hört *ler*

Just nu håller jag faktiskt på å jobbar för fullt.
Började med de 50paren tärningar nu i kväll. Lika bra att få det gjort.
Ska jobba ett lite tag till, börjar bli trött nu.

På återseende!
1 Limpipimp:

skriven

Sy margot sy! Hoppas du sitter nu och jobbar annars jäklar!

2 ingela

skriven

Vad duktig du är!



Känner igen det där, ingen semester alls under sommaren. Fotade bröllop i fredags, har ett på lördag och ett den 23e. Och en massa retuschering på det. Idag ska jag jobba med en beställning på 21 bilder. Varmt och stressigt så jag sover dåligt. Men snart så ska jag vara ledig en helg. :)



Hoppas allt är bra! Kul med alla beställningar! :)



kram