Hjälp!

I förrgår gick en av mina tänder sönder, halva tanden ramlade bort!
Har ju varit hos tandläkaren för att rotfylla den tanden, rotfyllningen är dock inte slutförd än.
Nu sitter jag här med en halv tand och märkte just att ännu en del av tanden håller på att lossna.
Varför gör den så här mot mig?!!

Ringde nyss och beställde en tid hos tandläkaren så att dom får kolla läget.
Undra om den går och iså fall är värd att laga?
Min största skräck är att behöva dra ut en tand.
Hjälp!
Jag vet inte om jag vill vara jag just nu...
1 Elsa:

skriven

Usch, stackarn! Jag slog ut delar av framtänderna på min födelsedag för ett par år sen, behövde dock ingen rotfyllning, men sånt suger verkligen.

3 Katti:

skriven

Hej.

Jag skickade ett mail till dej på daisymae[email protected] och gjorde en beställning. :)



Tack så mycket!

//Katti

2 ingela

skriven

oh! fyyyy! ajajaj och dyrt dyrt. :( stackare!

*kramar om*