Provträning

Idag har jag bokat in en provträning på Nautilus till mig och älsklingen, vi ska dit i morgon kväll.
Jag är egentligen för lat för att träna, men just nu är det verkligen ett måste (vill inte bada i vassen i sommar).
Ska ge det en chans, jag vet mycket väl att det är lätt och förjävla skönt bara jag kommer igång.
Perfekt att åka till gymmet sen innan jobbet varje morgon.

Känner ett starkt behov av att börja leva ett sundare liv. Har verkligen lagt om mina matvanor när jag tänker efter.
Äter stora mängder frukt och grönt numera och äter sällan pasta, ris, potatis och bröd.
Förändring kräver tid och tålamod, det är lite segt.
Men det är bara att fortsätta kämpa, precis som man gör med allt annat.



Ikväll ska vi åka och hämta likbilen i Linköping. Lagningen gick riktigt fort!
Bilarna har dock kostat mig alldelles för mycket de sista månaderna. Det kostar verkligen att ha två bilar!
Nej nu måste jag smita.

På återseende!