Lördag

Kom precis hem ifrån en lång shoppingrunda på stan tillsammans med Linda.
Har inhandlat lite julklappar, julkort, adventsljusstake (en sån till levande ljus) mm.

Lämnade även in min mobil på lagning.
Hatar att det är så dålig kvalitet på dyra mobiltelefoner.
Köpte den i sommras vilket innebär att jag haft den i knappt ett halvår.
Och det är ju inte ett fel på telefonen, hade en lista på mer än 5 punkter med fel.
Dåligt, dåligt!

Linda och jag hann även med en fika.
Det gäller att passa på när vi väl har tid att umgås.



Hoppas ni haft en bra dag!


På återseende!

1 ingela:

skriven

woho!

det är inte jag som beställt något på sidan men kom på att jag skulle höra av mig till dig om det. ;)

en liten tärning i lila med svarta prickar vill the lastbilsdriver ha. ;) så dealer jag emellan er. ;)



kram!