Min helg

Denna helg har jag varit ensam hemma, då Per och Lava åkte till Sala över helgen.
Det är nyttigt att vara ifrån varann ibland, så man får sakna varann lite!


I lördags åkte jag mamma och syrran till Ikea.
Det var riktigt trevligt och jag shoppade en massa fina saker *ler*

Hittade en massa roliga gosebävrar (inget jag köpte dock).


Köpte miniservisen "duktig" för att dekorera mitt köksfönster med *underbar*


Sen köpte jag ett marsvin och en groda oxå + en massa andra saker som jag inte har på bild.


Tyvärr har dom tagit bort den supergoda chokladmoussen på ikea,
så det fick bli morotskaka och gul läsk istället då vi fikade.


Söndagen ägnade jag åt en massa saker.
Jag städade, tvättade, sydde, jobbade, handlade mat, bäddade rent, diskade, rensade bland mina tyger (och kastade två stora säckar), rensade bland mina kläder kastade lite och sparade en massa som jag inte kan ha men som jag inte har hjärta att göra mig av med, la dessa i en kartong för bättre ordning bland mina kläder. Förhoppningsvis kommer mina barnbarn uppskatta dessa kläder i framtiden.


Igår kväll kom mina älsklingar hem igen och det blev många pussar och kramar *ler*




Peace and love