Beslutsångest!

Jag har fått 1000kr av min mamma idag *lycka*

Men nu sitter jag här med rejäl beslutsångest över vad jag ska köpa för pengarna.
Dessa pengar vill jag spendera på nått nice till mig själv.

Syrran köpte en fin Didricksson jacka för sina pengar.
Provade jackan som var helt underbar.
Blev förälskad i Didrickssonjackorna förra vintern, men modellen
som jag ville ha var tyvärr slutsåld vid det laget.
Nu är frågan om jag ska kosta på mig en sån jacka?
På Intersport är det just nu 600kr rabatt på vissa modeller, vilket innebär att de kostar just 1000kr.

Eller ska jag be Linda köpa en fin korsett till mig när hon åker till London om typ 2veckor?

Eller ska jag äntligen få köpa den fina svarta väskan med rosor?
Om den nu finns kvar vill säga.

Eller kanske köpa tyg för pengarna å sy upp en massa nya fina plagg?

Ska gå å prova jackan (om det nu finns nån i min storlek kvar), blir det ingen
jacka köper jag nog väskan.
Korsetten känns på sätt å vis "onödig" just nu.
Men tyget lockar!


Vi får se hur det slutar =)