Här arbetas det!

God morgon!

Idag är det riktigt stormigt höstväder ute!
Bäst att hålla sig inomhus med andra ord.
Tyvärr har jag några ärenden att uträtta så jag ska strax bege mig iväg.
Tur att jag har min nya varma jacka som kan värma mig *ler*

Igår kväll var jag uppe rätt länge å arbetade av alla beställningar jag fått in.
Är nu helt klar med dessa!
Det känns bra nice, stressande att ligga efter i arbetet.

Har även börjat  sy en helt ny klänning.
Den är kritstrecksrandig och fodralmodell.
Den kommer bli grym!

Nej nu är det dags att bege sig iväg!

På återseende!


1 sandra (intima):

skriven

Stackars dej! inte bra med stress! A-fil kan ibland hjälpa trasiga magar!Det va jätte kul att du kom i fredags!Hoppas att det blir fler träffar! Gud vilka fina kläder du gör,blir helt kär o måste gå ner 20kg!!Kram sandra