Helgens ord- Banansås

Här kommer en salig blandning av bilder från idag och några dagar bakåt i tiden =)


I går var min familj å hälsade på för att fira Per som fyller år på tisdag =)
Vi bjöd på glass i stora lass med banan, marränger, chokladsås och grädde.
*mums*


I lördags åkte jag, brorsan å syrran upp till huvudstaden för att uträtta ett ärende (som tog ca 15min).
Sen åkte vi hem igen.
Brorsan körde och syrran käka chips!




Grabbarna

Vissa har det bra *ler*


Lava var hos mina föräldrar medans jag var ute på äventyr i lördags.

Hon var med å bakade, gjorde saft å dammsugade.
Duktig hund vi har =)


Köpte tre fina tekoppar nu på förmiddagen, en lila, en svart och en rosa.
Vackert porslin gör livet lättare, så är det bara.


Tog några fina höstbilder i morse.

Idag är det strålande sol i min värld!

Och klar blå himmel...



I lördags kväll var jag å älsklingen på firma fest med hans jobb.
Det var trevligt och maten var riktigt god, drinkarna var inte dumma dom heller *ler*
För vissa blev det dock lite för mycket av det goda,
vilket jag tycker förstörde stämningen mot slutet.
Har tyvärr inga bilder från festen...


På återseende!
1 Johanna:

skriven

DUMMA MALIN DUMMA DUMMA DUMMA MALIN... Jag vill med ha marängSWICH:D:P Stavas hehe:D



åå de såg ju suuuuper gott ut... o jag vill med ha NU NU N U N UN U NU...hmm har glass o jag har grädde:D o jag kan göra egen chockald sås...Fattas bara banan:D o maränger hihih:D kanske man ska gå o handla de .. hihihihihihihihih:D





kram