Skam den som ger sig!

Nu är jag på jobbet *ler*
Har bestämt att detta ska bli en riktigt bra dag.
Ska sälja massor, städa och få en massa bra gjort!


I morse rev jag runt lite i klädkammaren på jakt efter sånt jag inte behöver
och hittade mina fina converse.
Har så mycket saker i garderoben att tom mina favoriter glöms bort där inne!

Hittade lite skor och väskor som jag lägger ut på Tradera senare idag.

Håller på att rensa i röran där hemma.
I går kväll kastade jag ett skåp, en hylla, två påsar tyg och en säck med gardiner/
sängkläder.
Har även rensat ur mina skåp i badrummet och kastat en massa onödiga
och gamla produkter.

Visst blev det fint med kakfatet med badbomber och andra badprodukter på!
Sen är det ju inte alla som har en kråka i badrummet *ler*


Köpte mig en ny fin sjal idag!
Behövde lite färg kännde jag.
Allt är så grått.

Det är det som är så bra med att rensa i röran där hemma.
Det blir rent och fint och sen får man plats med lite nya fina grejjer!


Så är det, som flickan sa...