1 april!

Nu är våren äntligen på ingång!
Det är april nu, känns skönt att lämna vintern bakom sig.
Solen skiner och det är rätt varmt ute.


I går efter jobbet tog jag en promenad för att få lite frisk luft och energi.
Har knappt varit ute på hela vintern.
Går till och från bilen och från bilen till mataffären, mycket mer frisk luft har det knappt blivit.
Illa.
Blir nog en promenad ikväll oxå.


Veckans bra sak:
Får tillbaka rätt många tusen på skatten i år.

Veckans dåliga sak:
Hyresvärlden ska höja min hyra med 2500kr, så det är dags att flytta.


Angående flytt; har hittat mitt drömhus, ska på visning den 18/4.
Har möte med banken ang. lånelöfte den 9/4.
Känns dock som att det kan bli budgivning på detta hus och att priset kan bli för högt.
Men jag SKA ha det där huset. Det är mitt!




Later!