Patricia Field

Just nu inspireras jag verkligen av designern och stylisten Patricia Field.
Man kan bla se hennes verk i filmen "En shopaholics bekännelser"
Har inte sett filmen ännu, men älskar Pats tidigare skapelser från exempelvis SATC.

Min personliga stil börjar ta form igen tack vare Pats råd:
-matcha aldrig,
-blanda färger och mönster
-våga experimentera


Stilrent svart men ändå personligt
 

Färgstarkt



Så här vill jag se ut i vår!
1 Johanna:

skriven

Hej tjejen.

har du fått din skattedeklaration ännu?

Kan du kolla om du har fått nåt i från Ooups..

För jag tror att de inte stämmer.

De står bara att jag har fått inkomst ifrån Intima och sedan pengarna som vi fick när Ooups gick i konkurs.

Men då borde de ju fattas typ 2-3 Månaders lön i från Ooups som inte finns med på pappret.

Eller tänker jag fel?

För vi fick ju ut lön för januari Februari och Mars. Och sedan Så var väl de andra klumpsumman?!

Hör av dig när du ser detta.

kram kram

2 Allt Om The Hills.

skriven

The Hills säsong 5 har premiär imorgon i USA, på tisdag hittar du de första avsnittet på min blogg, inte missar du väl det? :)