Mitt liv ger mig huvudvärk!!!

Det är hektiskt just nu.
Mitt liv ger mig huvudvärk!!!

De sista 4 dagarna har jag jobbat grymt mycket.
Har aldrig fått så mycket gjort som under dessa dagar.
Leverans 1 till Butik 142 är klar, jag har sytt fuzzy dice + att jag har sytt 3 helt nya kreationer.
Det är fantastiskt, men det tar på krafterna.

Ikväll ska jag äta gott och ta ett varmt avkopplande bad, sen ska jag arbeta vidare.
Försöker verkligen ta hand om mig själv, promenera, dricka mycket vatten, äta sunt, massage, spikmatta, varma bad.

Glöm aldrig att du själv är det viktigaste du har!

Kategori:
1 ingela:

skriven

spikmattan - fungerar den?! jag har funderat på en sån jäkel. ;)

3 ingela:

skriven

hmm, låter bra! :)

2 Daisymae

skriven

På mig funkar den. Den är grymt bra! Tror dock att resultatet blir olika för olika människor.

Jag rekomenderar "den svenska spikmattan".

Ligger på den regelbundet i mellan 30-40 minuter per gång. Använder ett linne, annars gör det för ont.

Det bästa är att lägga den i sängen och ta sig en powernap =)



För mig hjälper spikmattan mot: stress, ryggont, huvudvärk mm.



Good luck!