Jul, jul strålande jul

"Jul, jul, strålande jul,
glans över vita skogar"

Lyssnar på julmusik i butiken idag, några vita skogar har vi tyvärr inte,
men julen närmar sig med stormsteg!


Idag känner jag mig extra glad och nöjd.
Det är många saker som orsakar mig detta välbefinnande:
-Det är fredag, vilket ger mig en extra gladkick!
-Jag har äntligen hittat den perfekta ljuslyktan till vår trappa till huset *lycka*
-Jag har kommit på en sån fantastisk tjusig födelsedagspresent till min mormor och hennes sambo.

Födelsedagspresenten kräver lite pysselarbete av mig i helgen vilken gör den extra trevlig.
Ska ta en bild så ni får se sen när den är klar.
Ide'en bakom presenten är stulen, men det gör inget.
Priset blir ungefär hälften mot om jag skulle köpt den färdig i butik.





På återseende!

1 Anonym:

skriven

Hihi,Du lär nog bli röd om mulen till JUL.

Själv sticker jag till SOLEN..ler