Måndagen den 28/12

Vecka 53 är här och sista måndagen detta år. Jag jobbar och dricker kaffe.
Kaffe är förresten mitt nya energidryckssubstitut.
Nyttigare, men får mig att piggna till och det behövs, är riktigt trött idag.
Har en jämn ström med kunder i butiken idag som tur är, så jag inte hinner somna mellan varven ;)

Idag har jag bokat in lite festligheter inför nyårsafton. Har ordnat en lite överraskning till Per och mig.
Vi planerade att ha middag och fest hemma nyår, men polarna svek så det blir inget med det.
Men nu löste det sig till det bättre!
Jag får dessutom användning för min nyinköpta nyårsklänning!

Hoppas att chefen kan hoppa in och jobba någon timme åt mig i morgon, så jag kommer iväg till frisören.
Ser förjävlig ut efter slingningen jag gjorde i juli. Detta kombinerat med utväxten som blivit är inget att hänga i julgranen... Målet är att ha min naturliga hårfärg med slingor.
*Håller tummarna för att jag får ledigt*

Yes!!! Chefen ringde precis och sa det jag ville höra *lycka*

Ni som läser min blogg regelbundet vet att jag älskar Nicole Richi båda vad gäller klädstil och hår.
Hoppas att mitt hår blir likt bilden nedan, dock aningen mörkare.



Nej nu är det bäst att jag jobbar vidare!