Lovely accessories

Hej bloggen!

Jag har precis ätit lunch.
Det blev  smoothie gjord på apelsinjuice och färska jordgubbar. Gudomligt gott!
Till detta två fullkornsskorpor utan sötningsmedel och vindruvor.




Nu sitter jag här och ser över mitt blomsortiment till hårblommorna jag säljer på daisymae.se
Ni hittar blommorna under kategorin "accessoarer"


Har problem med min blomleverantör. Beställde en massa blommor i fredags
och blev lovad att hon hade dem i lager. Men nu visar det sig att hon bara hade några av de jag beställt.
De andra går inte att få tag på längre.
Tråkigt när man har fått in beställningar på just dessa.

Blomman som är slut är den här nedan längst till vänster i bild.
Har köpt in de andra två blommorna på bilden istället.


Visst är det fint med en vit blomma i håret!