Snygg men iskall

Ute skiner solen ,själv fryser jag som en tok. Det är jämt så jäkla kallt!
Tråkigt att jämt behöva dölja dagens snygga outfit under en varm kofta.

Har jag blivit för bekväm? Andra tycks inte vara drabbade av detta problem?
Ska man behöva frysa för att vara snygg?

Har mina gladiatorsandaler på mig idag och är iskall om fötterna.
Tacka vet jag sneakers, som håller mina fötter varma.



Har precis ätit lunch: kycklingsallad och nypressad apelsinjuice *mums*


Peace and love
1 Johanna:

skriven

Men vaa?? I December? varför då?

Nae jag trodde jag skulle få mitt i augusti.. men sen fick jag ett papper att ooups hade skickat in rätt uppgifter och jag var nere personligen hos skatteverket här i stan innan dom hade gjort de och förklarade situationen så dom kanske lyckades se över allt rätt snabbt när dom fick mina uppgifter och att ooups även skickade in rätt uppgifter till slut!

Men varför just december?!

De är ju jätte sent:S vad lustigt!

2 ingela

skriven

mm, ser gott ut! :D