100%Pure resension

Steg upp tidigt i morse, då jag hade en del arbete att utföra innan det var dags att åka till jobbet.
Besvarade mail, planerade tyginköp, tygaffären; hämta min symaskin som varit på service och inhandlade tyg till en hel hög beställningar.
Hann med en sväng till hemköp oxå, köpte Brämhultsjuice och naturgodis.


Har ängnat resten av förmiddagen åt att styra upp en bra "att göra lista".
Har även läst nya nummret av Vecko Revyn.


Igår kom mitt paket från Eleven.se
Grymt att få varorna dagen efter att man beställt dom.
Eleven.se får betyg 5av 5 möjliga av mig!

Varorna var snyggt och bra packade dessutom.
Ett stort + för alla gratisprover jag fick med =) 

Är riktigt nöjd med 100% Pure produkterna.
Ansiktsrengöringen och cremen luktade lite skumt, men min hy blev jätte mjuk och fin av dem, så det gör inget.
Duschtvålen doftade underbart av jordgubbar och citron.
Persikolotionen doftade  kalasgott.
Badsaltet var oxå grymt, riktigt uppfriskande och avslappnande då det är eucalyptus i.
Konsestensen var b
Är 100%nöjd!

Badsalt och duschtvål




Later
1 Sandis:

skriven

Utmanar dig till sommarn,har gått ner 20 kg genom powerwalk sedan i höstas.....hihi....;)

2 Noorah

skriven

Hej!

Jag testade också en del 100% Pure produkter som jag verkligen gillar. Jag funderade på att testa lite till men tänkte höra vad du tycker om lotionen?