Kitchen Nightmare

Som jag nämt tidigare så håller vi på att planera vårt nya kök.
Det är inte det lättaste kan jag ju säga.

Vi har varit hos Ikea som har bäst priser. 
Dock är hemkörningen jättedyr och det går inte att få köket monterat.
Nu imorse var jag hos Marbodalkök, där sticker priset iväg lite förmycket och då måste
vi ta vitvaror och några andra saker från Ikea för att budgeten skall hålla.
Hon som hjälpte mig var verkligen jätte trevlig och det är ett stort plus!
Marbodalkök erbjuder gratis hemkörning och montering.

I eftermiddag ska vi till Kvik för att se om dom kan bättre.


Bild: kvik
1 Maria:

skriven

Hej



Vet att jag är lite sent ute eftersom denna video har med i morgon kväll (lördag) att göra men tycker du ska kolla den. Jag tycker den är mysig och musiken passar till videon. Videon finns på youtube och jag har bifogat länken till videon på URL :) Titta / lyssna och njut :)