Tisdagen den 6 oktober

Imorse var det riktigt kallt ute och frosten bet sig fast längre än tidigare. Vintern smyger sig på så nu gäller det att ladda upp med varma kläder för jag hatar att frysa.

Innan jobbet uträttade jag som vanligt en massa ärenden. Var bla på apoteket och köpte halstabletter, har riktigt ont i halsen och kan knappt svälja. Har ont i örat och hårbotten oxå så jag är rädd för att jag håller på att bli sjuk?!
Det är det sista jag behöver just nu. Bäst att kurera sig ordentligt med andra ord.

Jag hoppas innerligt att tiden går snabbt på jobbet idag. Igår stod den tamejfan helt still, det är fruktansvärt!
Är less på trisstessen nu.

Nästa vecka åker chefen å jag till Berlin vilket ska bli helt underbart. Behöver komma bort från allt!
Mer om Berlin i ett senare inlägg, nu ska jag dricka te och läsa.


Behöver bli bortskämd och ompysslad!



Later