Böcker; mitt nya tidsfördriv på jobbet.

Böcker:
- Ger kunskap
- Får tiden att gå snabbare
- Inspirerar

Precis det tidsfördriv jag behöver!



Förutom att läsa en massa har jag som mål att äta nyttigt denna vecka.
Det bästa vore om jag kan hålla mig till Cambridgekuren så mycket som möjligt, dvs
3 drycker om dagen + te och vatten.
Ser det inte som en synd om jag äter nyttig mat om jag bara måste ha nått mer i magen.
Kuren måste hålla i längden.
Jag ligger kvar på minus 5kg, men har stått still på den vikten för länge nu.
Anledningen till detta är enkel.

Har druckigt en massa energidryck, cola och ätit en massa onyttigt.

På dagarna har Linda och jag syndat rejält med kladdkaka och grädde.


Vi har dessutom ätit riktigt onyttiga luncher de senaste veckorna; thaimat och mc donalds.


Rätt otroligt att jag inte gått upp 5kg under denna period!

Vet inte hur många kilo jag vill gå ner men 15kg totalt vore ju riktigt nice.
Nu har jag avklarat 1/3 av dessa kilo.
Om jag sköter mig så borde jag klara av detta i år.

Förra veckan så tränade jag dessutom 3 gånger, ska anstränga mig så att jag lyckas
med detta även denna vecka.
Härligt att det går framåt!

Nu ska jag göra i ordning en kopp te.


På återseende!