Shit pommes frites!

Livet är väldigt tråkigt utan mat, så är det bara. Klarade även gårdagen utan att falla för alla frestelser. Till gårdagens kvällsmål åt jag förutom soppan en bit gurka, men det kan bara inte vara dåligt.
     Hade gärna syndat i går kväll, inte för att jag inte kunde hålla mig, utan för att jag ville äta något gott.
De senaste 3 dagarna har jag endast fått i mig 1410kalorier, mot normalt minst 6000kalorier. Kände att jag typ kunde kosta på mig att synda...
Valde dock att avstå (starkt av mig, då tom Per tyckte att jag kunde unna mig något). 
Det som motiverade mig till detta beslut var att jag vägde mig och jag har gått ner 3kg!
    Ja jag vet att det bara är vatten som försvunnit, men det känns lika bra för det.
Tycker ändå att det är konstigt eftersom jag dricker rikligt varje dag!?

Från och med dag 4= idag ska fett börja försvinna istället för vatten.
Kuren "lovar" en viktminskning på 1,5-4kg per vecka. Vore mycket trevligt att minska totalt 4kg denna vecka.


Igår kväll var jag dessutom riktigt pigg, även detta måste vara en positiv effekt av kuren.



Jag har blivit mycket mer matfixerad under dessa 4 dagar.
Längtar efter choklad, pommes, cola, rostat bröd mm


I want you so bad!!!