Ler

God förmiddag!
Har precis anlänt till jobbet och öppnat upp butiken.
Det är egentligen chefens lördag idag, men jag jobbar extra för att få ihop några extra timmar.
Vi har öppet 11-15 så det är precis lagom många timmar att arbeta.

Tror det blir en riktigt skön dag idag!
Vädret är verkligen toppen, en perfekt höstdag med solsken och det är ganska varmt ute.
Är på riktigt bra humör dessutom =)
Hoppas min dåliga period är över nu.

Längtar redan hem då älsklingen och jag planerar att fixa å grejja i trädgården tillsammans idag.
Hoppas det fina vädret håller i sig även i eftermiddag.
Vi ska klippa gräs och fixa ved.

Har som mål att få en väldans massa gjort denna helg (allt för att ta mig ur denna slöperiod som varit).


Nej nu ska jag jobba vidare här.

Hoppas ni får en fin fin lördag!



På återseende!