Jakto.se suger

Hej alla glada!
Idag vill jag passa på att "varna" för företaget Jakto AB. (jakto.se)
  Jag beställde en grejj från dom för ett tag sedan (en födelsedagspresent till älsklingen).
När den inte dykte upp i tid så ringde jag upp dem för att få veta varför.
Leveranstiden skulle vara 1-3dagar och igår 8dagar senare hade paketet fortfarande inte dykt upp.
 
Snopet nog möttes jag av att dom inte på något sätt var intresserade av att reda ut saken. 
Mannen jag pratade med visste inget om det och kunde inte hjälpa mig.
Dessutom var han riktigt sur å snorkig.

Fan vad less man blir när man blir bemött så!

Var inne på eniro för att söka efter deras telefonnummer och passade då på att gå in och läsa omdömet som kunder gett dem. Jag var tyvärr inte ensam om att ha blivit dåligt bemött.

Förstår mig inte på företag som inte är rädda om sina kunder!?



Vi kommer INTE beställa från dem igen, det är en sak som är säker.


Dagens tips blir därför:
Kolla om du hittar företaget på eniro och kolla omdömmena om det finns några sådana.
Hade jag gjort det innan hade jag aldrig beställt därifrån.



Later