I dream my days away

I dag finns det ingen energi i luften att andas in. Jag längtar som vanligt till att få krypa ner i min varma säng och drömma mig bort någon annanstans. Vintern är för lång och för kall i år allt tycks gå på sparlåga.
Har precis ätit lunch, en enkel jordgubbs och banan smoothie fick det bli.
Vardagen blir extra grå efter att man spenderat helgen på hotell/spa. Vi hade det riktigt trevligt och jag känner mig mycket mer avstressad nu, men skulle gärna stannat en vecka till.
I fredags var Per i Kumla och köpte oss en ny fin bil, en Hyundai Santa Fe. Vår gamla volvo fick 9st 2:or på besiktningen och kommer kosta mer än det smakar att laga. Nu är den ett minne blott...

     

  

Denna vecka hoppas jag kunna vara ledig 1-2dagar för att hinna sy klart de sista plaggen till fotningen med Ellem på lördag + alla ordrar till kund. Jag har bara 2plagg kvar att sy till henne och lite småfix på de "klara" plaggen så det ska hinnas med.
Måste även få klart det sista i köket denna vecka då vi har middagsbjudning på lördag. För tillfället är det kaos i vår matsal pga att Lenna kök fortfarande inte varit och monterat skafferiet åt oss. När skafferiet är på plats är köket till 99% klart.

Denna vecka kommer bli 100% FULLT UPP!