Routines

Det första jag brukar göra när jag anlänt till jobbet är att dricka en kopp te och äta en frukt. Dagens frukt blev en apelsin och dagens te tropical fruit. Bläddrade även igenom HM och La Redoute katalogerna för att sedan lägga två beställningar. Det jag beställde är sådant jag bara måste ha och då gäller det att köpa det nu innan varorna tar slut. Tycker det är riktigt dåligt att så många av sakerna säljer slut så snabbt och sen inte går att beställa mer.
Jag beställde bla ballerinas, en kavaj till Per, påslakan och två kuddar. Kläder drunknar jag i så jag ska försöka att inte shoppa så mycket nya plagg i år, bara litegrann ;)
I vår vill jag vara klädd i lila, gult och blått kombinerat med snyggaste svart.



1 Angela:

skriven

Råkade på något vis hamna på din sida :) affären vill säga. Du är riktigt duktig! Tummen upp!

Har precis börjat intresserat mig för retroplagg och köpt min första retro klänning + en korsett :D spännande :D kram



Angy

www.angy.se