Yellow I Love You

Dessa gula skor köpte jag till mig själv i födelsedagspresent. Måste öva på att gå i pumpsen, har inte gått i höga klackar på väldigt länge. Gula skor till mina nya mörkblå jeans kommer bli en perfekt kombination till våren!



1 Angela:

skriven

Tack så mkt :D bara säga till om du behöver en modell någon gång ;)

Skall pröva på det där med korsett/klänning tänkte jag ;) Kram

3 Fanny:

skriven

Åh vilka fina skor! Vart har du köpt dom gula ballerinaskorna?! Sånna skulle jag verkligen vilja ha! =)

5 Fanny:

skriven

Jaha okej! Jag har 38-39. så jag har väl lite större än dig.

Men du föresten, min lila snurrstol som du tyckte om. Vill du ha den? För jag är inte så förtjust i den och jocke ska ändå köpa en kontorsstol snart.



7 Fanny:

skriven

Va bra! Oj men de är ju lite mer pengar än va stolen är värd. Men vi kan göra så här. =) du kan väl sy nå snyggt linne/kjol/klänning till mig istället. Eller om du redan har nått. Älskar dina rockabilly kläder ju =) Kram

2 Veronika Westling

skriven

Skitsnygga skor! Du kommer vara snyggaste donnan i stan!

4 Daisymae

skriven

Svar/Fanny: Båda paren är köpta från Ellos =)

Vad har du för skostorlek?

6 Daisymae

skriven

Svar/Fanny: Jag vill jätte gärna ha den =)

Men vi kan ju göra en deal, om jag betalar ett par fina ballerinas till dig och så får jag stolen sen när ni köpt en ny? Du kan väl kolla om du hittar några fina? Ellos har massor av olika färger att välja på, dom kostar 499kr.

kram

8 Daisymae

skriven

Klart jag kan göra det =)

Kram