Detta jobbar jag med

Jag fick frågan av Klara; vad jobbar du jobbar med?
Så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg om detta som svar.



Jag har mitt egna företag, Daisy Mae design.
Jag designar och syr kläder inspirerade av 50-talet, pin-up, goth och rockabilly.

*Målet med min design är att göra plagg som folk faktiskt har råd att köpa.
*Min design är enkel men sticker ändå ut.
  Nått som jag inte gillar hos alla andra företag som säljer rockabillykläder är att alla alltidsäljer samma märken.
  Jag är så emot detta! Jag vill inte ha klänningen som alla andra oxå har.
*Jag producerar alla mina kreationer helt själ, så köper du min design är den svensktillverkad.
  Viktigt att stöja våra svenska företagare, det ger dessutom fler jobb!
*Hos mig kan du beställa alla plaggen efter dina egna mått, utan extra kostnad!
*Jag väljer alltid tyger av bra kvalite't, plaggen ska hålla länge!


       
www.daisymae.se







Jag jobbar dessutom på Intima Svenska AB
Jag är butiksansvarig och jobbar heltid i vår butik i Norrköping där vi säljer sexleksaker, massageoljor, glidmedel, spel, böcker, skämtgrejjer, presentartiklar, underkläder mm. mm
Är dessutom ansvarig för vår homepartyverksamhet from januari 2010.
Jag nyanställer, är till stor del personalansvarig och tar hand om partyförfrågningar mm.
Besök gärna vår hemsida www.intima.se
och boka ditt homeparty hos oss!

Du kan boka ditt party på hemsidan eller på 0704-333775
Är du intresserad av att börja jobba som homepartysäljare kontaktar du oss på samma sätt som ovan.

Vi söker säljare över hela Sverige just nu!






Där har ni lite om vad jag sysslar med =)





Kategori: