Döttsdömt

Gud vad kallt det är!!! Nu får det vara nog med kylan tycker jag!
Jag fryser och all energi går åt till att hålla kroppen igång känns det som.
Att dessutom gå på diet på vintern är rätt döttsdömt.
 Jag ger upp, det funkar inte. Måste hitta nått jag kan leva med.
Är alldeles för hungrig för att jag ska orka fortsätta.
Är besviken på situationen, men inte på mig själv för jag har varit duktig.
 Är hungrig, men jag är inte sugen på nånting, lite märkligt.
Sist jag gick på ren Camebridgekur var jag sugen på allt typ, framförallt pomme. Dock var jag inte hungrig.
Orkade genomföra 4,5dagar förra gången och gick ner 4kg under dessa dagar. Gick heller inte upp kilona när jag sedan började äta vanlig mat igen.
Trotts detta fantastiska resultat så är jag knappt peppad nog att fortsätta.
Vi får se hur det blir, men troligtvis spricker planen ikväll...