Sjuk, jobb, musik

Är hemma från jobbet idag pga att jag fortfarande är sjuk.
Lite segt men det är inte så mycket jag kan göra åt saken.
Lite jobb har det dock blivit under dagen. Jag är numera ansvarig för Intimas homepartyn, en ny  roll jag har from årsskifftet.
Har haft lite jobb som är relaterat med detta att ta tag i, partyförfrågningar och liknande.
Mer info om våra homepartyn hittar ni på www.intima.se



Lyssnar på The baseballs nya platta.
Gillar deras "Umbrella", den är helt klart crussingvänlig.


1 Johanna:

skriven

VAAA?? MALIN...Oj vilken grej!

Vad härligt för dig!

Men vad hände med Lena då?

JObbar hon bara på kontoret då eller?



GRATTIS!

Kram kram

3 johanna:

skriven

Åh vad roligt för er/dig att de går så bra:)



Jo tack de går prima på nya jobbet... De har dock varit SJUUUUKT mycket med öppning och julrusch och mellandagarna.. men jag tror vi håller på att landa nu och gå mot en mer ordentlig vardag på jobbet.Vilket känns bra för då hinner vi med de vi ska vilket vi inte gjort innan.. HAHA:D

Men de är kul och mina kollegor är jätte härliga så jag trivs verkligen:)



Kram

2 Daisymae

skriven

Svar: Tack =)

Lena jobbar bara kvar som homepartysäljare, i å med att hon fått en annan tjänst.

Daniel och jag kommer hjälpas åt med homepartydelen from årsskiftet. Känns kul då det inebär merför mig att göra och högre lön ler

Hur går det för dig på nya jobbet då?



Kram