Vidriga, värdelösa dag

Så här munter blir jag av att stiga upp kl 06.00 på morgonen.
Hatar det och blir till ett grinigt monster som bara fräser...
Trött är jag oxå, vill bara gå å lägga mig.
Får ta en power-nap ikväll när jag väl kommit hem, annars kommer jag aldrig orka med kvällen (och kvällen kommer heller inte orka med mig).
Tiden står still på jobbet idag, jag är helt ur fokus och jag får inget vettigt gjort.
*gäspar*



1 bullmamma:

skriven

sv; ja det är jätte synd, måste verkligen ta tag i körkort nu,

Jag älskar service jobb, så ja hoppas ju på någonting med det. Skickade en förfrågning om jobb på broadway express, det vore ju en dröm :O älskar stilen och allt så det känns heöt perfekt, har ju jobbat på restuarang förut så man kan ju jobbet :P Men dom sökte inga som sagt, men vill man något får man försöka! :) Va gör du då? Förutom Dina underbara kläder som ja hoppas ja kommer få modella någon gång! :D