Besatt!

I helgen hittade jag mitt drömhus på hemnet, billigt men i renoveringsbehov. Det ligger dock i ett mindre åtråvärt samhälle ca 10minuter från där vi bor idag. Jag trodde inte att det fanns såna hus här, kanske långt ut på vischan möjligen, för långt bort från sivelisationen. Jag tror att jag måste åka på en visning av huset för att antingen kunna släppa tanken eller kanske köpa det? Usch vad jobbigt, men spännande allt blev. Man vet vad man har, men inte vad man får. Det är bekvämt att bo kvar där vi bor nu och ett jäkla bestyr att sälja huset och flytta. Kanske är huset redan sålt? Kanske är ingen ens intresserad av det? kanske är allt för många intresserade av det? Jaja, vi får se vad som händer.  

1 elin:

skriven

Men shit, vad koolt! Vi vill också ha ett torn på vårt hus! Ska kolla bilderna när jag kommer hem från jobbet, kommer inte åt mailen härifrån, bara via telefonen :) Hör av mig senare under kvällen!