Festklänning

                  

Det finns massor av fina festtyger i tygaffären som jag sneglat på genom åren men aldrig använt till min design då mängden av dem är så pass begränsad. Detta blir ett "problem" då jag försöker att inte ha nått lager av tyg hemma. Nu har jag iallafall beslutat att sy upp festklänningar i dessa tyger trotts osäkerheten kring materialet. Ovan ser ni ett av dessa underbara tyger. Klänningen fotas på söndag och finns att köpa i mycket begränsad upplaga på daisymae.se inoim kort.

Är kategorin festklänningar ett bra förslag på vad ni vill köpa i webbshopen eller tycker ni att jag borde utöka sortimentet med något annat? Kom igen och kommentera nu, kul att höra vad ni tycker =) 

1 Emma:

skriven

Ååh. Tror det kommer bli riktigt snyggt! :)

Ha en trevlig helg.

2 Festklänningar på nätet

skriven

Tror du kommer att få många som vill köpa dina festklänningar. Lycka till!