Fredag eftermiddag

Shit vilken seg dag det har varit idag, är skittrött dessutom. Men jag överlever, det är ju näst sista arbetspasset i butiken idag =)
Längtar hem till älskling och middag och en skön dusch. Kvällen ska jag ägna åt att sy, så jag hoppas jag blir lite piggare.





1 Emma:

skriven

Jag hade tänkt beställa denna: http://eembla.blogg.se/2012/february/brollopet.html



Det är till ett bröllop i augusti. Typ 1.5 månad innan bäbisen föds. Så det är ju bra att beställa den så sent som möjligt. Hehe.

3 Emma:

skriven

Sorry för det. Gjorde det i ett annat inlägg när jag la upp den och på Facebook när jag la upp den där. Ska inte hända igen. :)

Men då kontaktar jag dig i juni/juli då?

2 Daisymae

skriven

Svar: Ja precis, för då vet vi ju de exakta måtten bättre =)

4 Daisymae

skriven

Svar: Ingen fara =)

Ja det blir jättebra.