Je m'appelle Fanny


Jag har tänkt lite på det här.. När jag var liten sjöng jag ofta på franska. Jag blundade, drog fingrarna längs någon byggnad på stan och lekte att jag var i Paris. Jag hade en gammal kappa jag snurrade runt i och sjöng i ett regnigt Paris.
Jag har alltid haft en passion. Den passionen kommer, kryper in i min kropp, dansar runt och sen kommer den ur min mun, sjungandes. Min sorg, min lycka mitt allt.
Oavsett om mitt liv har gett mig död eller liv har jag alltid funnit ro. Jag har satt mig ner, blundat, öppnat min själ och sjungit..
Allt bra, allt lite jobbigare det mina vänner ska ni veta att jag alltid kommer dela med mig av till er genom min musik och genom min själ. Vi skapar magin tillsammans.

I den senaste recensionen av vår spelning så stod det att jag var rockens svar på Edith Piaf.

Livet är en ros, non je ne regrette rien!

Give love, live love
// Fanny Mae

Kategori: