Mammakläder

Kul att ni börjar upptäcka sortimentet av mammakläder jag har i webbshoppen. Just nu syr jag på en beställning av kjolen "Poison" och klänningen "Daydream" som ni ser på bilderna här nedan.
Modell: Eembla
Foto: Ingela Hansson
 
Modell: Retrolover
Foto: Jenhell
 
www.daisymae.se
Taggar: Eembla, Retrolover, mammakläder, leopard, rockabilly prickigt
1 Emma:

skriven

Kul! :D

2 Jessica

skriven

Hej!
Måste bara lägga till en kommentar som jag tydligen glömt att göra! ;-) älskar värkligen klänningen och kjolen! Fick väldigt många fina kommentarer när jag hade klänningen. Rekommenderade dig varmt!! Kjolen har kommit till väldig användning då jag fick lov att göra kejsarsnitt. Dessa kläder skall sparas tills nästa unge skall komma!!! ;-)
Tack för så fina köäder!

Svar: Hej!Tack så jättemycket för din fina kommentar! Den värmer =)
Kram Malin
Daisy Mae