Brunsvart

Jag gillar inte brunsvarta möbler, ändå är mitt hem fullt av dem! Hur kunde det bli såhär? Ingen av möblerna är nyköpta (alltså de senaste åren) och visst jag måste väl ha tyckt att det var snyggt då för en sju-åtta år sedan.
Värst är det i vardagsrummet där både tvbänken och det stora skåpet står.
Skåpet är egentligen fint, men jag skulle ändå vilja ha nått annat där istället.
Inget världsproblem egentligen, men det kostar ju en del att byta ut alla fyra möblerna. Får ta en i taget. Nog om detta.


1 Gojja:

skriven

Livet är hårt!:P

Svar: Ja eller hur! ;)
Daisy Mae

2 Marlene

skriven

Hej!
Varför inte göra som syrran - måla om i någon läcker kulör?

Marlene

Svar: Hej! Åhh det skulle säkert bli bra, men har inget tålamod för det känner jag. Målade om ett gammalt fint skåp till Iris rum förra sommaren och det blev sådär. Svårt att få det bra inuti så att det är lätt att stänga lådor och så tycker jag. Hoppas jag får mer ork till sommaren så kanske jag kan prova med en möbel =)
Daisy Mae