Sammanfattning

Här kommer min jul i bilder:


Min fina hushållsassistent jag fick i julklapp av Per


Jag har bakat bullar


Nygräddade bullar


Små å stora


Fåglarna har fått mat


Fåglarnas nya mathus


Grabbarna har flyttat från köket till vardagsrummet


Jag har gjort egen juice i mängder, i min nya juicemaskin jag fick av mamma


Allt detta blev

sån här fin juice



Lava blev lite trött på julen


Spanar i trappan


jag har bakat rocky road chokladkakor



Har slappat mig genom denna jul vilket har varit otroligt skönt!



Later
1 Lena:

skriven

Vad duktig du är! Jag önskar jag var lika huslig som du. Ha det så bra på jobbet idag!

2 ingela

skriven

ah, har precis fått nys om detta rocky road och alla verkar helt galna i det! :) får ge mig på det nån gång. ;)



hoppas du mår bättre!