En bra start på dagen!

Denna underbara dag började jag med en liten shoppingrunda på stan.
Köpte lite smink, kontorsmaterial och lite pysselgrejjer för att kunna tillverka fina hårblommor.
Hårblommorna kommer finnas att köpa på www.daisymae.se senare i sommar.
Avslutade shoppingen med att köpa en stor latte och dagens nyheter på Wayne's coffee, mitt nya favoritfik!


Idag är min sista jobbdag, sen är jag ledig en hel vecka *ler*
Under ledigheten ska jag passa på att sy en massa nya fina plagg!
Vill ha en massa nytt på hemsidan nu *ivrig*

Nej nu är det dags att sätta igång å jobba!


På återseende!
1 johanna:

skriven

Tack vännen..de där var nog de bästa jag hört på länge..och de är precis så där det är.. jag vill hela tiden ge mig av för att söka efter nya saker men de blir hela tiden lika dant..tråkigt o så..Om jag bara lär mig stanna på ett och samma ställe och ser livet för vad de är o gör de bästa av de så kommer de bli bättre...

TACK de var helt rätt ord...

Nu ska jag bara försöka ta tag i sakerna med..

tack Malin...

Ses i kväll...