Stabilt ostabil!

Vaknade i morse och mådde väl sådär. Inte bra men inte heller dåligt liksom.
Har varit å lämnat min älskade saab på bilverkstan för att få den lagad så att vi kan sälja den.
*gråter*
Tycker vi kan sälja den nya tråkiga Volvon istället *inte glad*
Skulle lätt köpa bilen av Per om jag bara hade pengarna, men så är ju nu inte fallet.
Kommer ångra det resten av livet =(

Har varit på gymmet innan jobbet dessutom.
Konditionsträning är inte attt tänka på, men körde mitt styrketräningspass,
vilket gick riktigt bra!
Känner viss press över att jag måste träna regelbundet.
Tappar jag bort regelbundenheten så är det lätt hänt att jag inte tar mig till
gymmet alls sen.
Jag känner mig själv, vet precis hur jag funkar. 

Nu är jag på jobbet.
Fryser och skulle helst av allt bara vilja åka hem och krypa ner i min sköna säng
å sova bort resten av dagen.

Men nu lever jag ju i en alldeles för verklig verklighet å då funkar det ju inte så.
Jag ska vara stark å göra ett bra jobb fast jag inte mår prima.


På återseende!
1 Johanna:

skriven

Hej malin... hehe mmm... jag har ju känt på mig ett tag att jag skulle bli sjuk men inget hände... men sen igår kom de...blev genomförkylöd o satt o frös och hade såå ont i hela kroppen..

och i natt har jag sovit så förskräckligt dåligt att de finns inte:s Skönt dock att du känner dig lite bättre men ändå inte bra:S

Hoppas att de blir bra helt o hållet snart...

inte så kul att förlora pengar på att vara hemma o vara sjuk:(:S

Krya på dig.. kram kram