Melankoliska vardag

Vintern är nära nu, hela världen är grå och himlen verkar tjock av snö som bara vill falla ner och dränka oss.
Det snöar ute, små, små knappt synbara flingor som tycks skratta åt en.
Det är 1 plusgrad ute och hårda isiga vindar som gör att man fryser rakt igenom hela kroppen.

Min själ är full av ångest och jag matar den med mer ångest.
Är tung i sinnet idag. Det började igår kväll av okänd anledning.
Eller helt okänd är den väl inte, är fan deppremerad över att jag inte går ner i vikt.
Det står fan still!
Har hållt på med camebridgekuren i över 2månader nu. Första veckan gick jag ner 4kg och andra veckan ytterligare 1kg.
Har därefter gått upp ett 1kg och har nu legat kvar på den vikten i över 1 månad.
Förut åt jag ca 2500kalorier per dag, nu äter jag mellan 1000-1500kalorier per dag.
Men inte fan går jag ner i vikt!


Bild: dirtypicturesturnmeon