Lördagen den 10 oktober

Så var man tillbaks på jobbet igen då. Jobbar 11-15 idag.
Per ska jaga hela dagen så det spelar faktiskt ingen större roll.

Gårdagens festligheter var toppen, det var en precis lagom lyckad kväll.
Tog tyvärr inga bilder, är verkligen dålig på det =/
Man borde samla sina vänner oftare och umgås, det är en sak som är säker.



Later

1 Johanna:

skriven

HEEJ Malin:D



Du, jag tänkte på en sak, jag pratade ju lite i går om halloween o vad man kan vara..

O jag har funderat lite på att kanske vara leopard eller nåt... HAHA låter fjantigt men ändå:D

Men nu undrar jag om de skulle kanske kunna vara så att du kan hjälpa mig o sy en "kostym".

En svans o öron o sen kanske en body eller nåt i leopardtyg?

Om de inte blir för dyrt och för jobbigt vill säga:)

ÄR så sjukt fattig just nu:( bläää

KRAMAR



2 Johanna

skriven

Den är den 29e oktober...



Jag hade tänkt att bodyn i så fall skulle vara långärmad och helst i sånt där strechigt tyg...

Typ vad heter de... Acryl o allt vad de är.. OM de går att få tag på vill säga...

Svensen gör ju inget om den är i typ hårigt tyg som dina fluffy dice är...

Sen har jag ju tänkt att ha svarta leggings till.Kan ju inte gå i bara en body:P..

Jag vet inte om man kanske kan göra bodyn fast med typ lite ben.Går de? HAHA:P HAHA tusen frågor:P:D

fast de kanske skulle se skumt ut ioförsig... hehe



Kramar