Vi ses väl på Power meet?

8-10juli dvs torsdag till lördag denna vecka är det dags för årets Power meet i Västerås. För mig är det nog årets bästa dagar och i år har jag längtat extra mycket. Ni hittar oss på vår gamla vanliga plats på marknaden och jag hoppas vi ses där!
Nytt för i år är att jag kommer ha med barnkläder till försäljning. Har precis börjat sy barnkläder och det här är första chansen att köpa dem.
Självklart kommer jag sälja fuzzy dice, hårblommor mm oxå.

1 Annelie:

skriven

Hej, Du borde komma till A-bombers om du inte har varit där :) Det är en jätte stor rockabilly träff. Du har fruktansvärt snygga kläder och det hade varit svin kul om man kunde köpa kläder utav dig där :)

Det är oxå ett av det roligaste på hela året :D / Annelie

3 Fanny:

skriven

Nu är de nära...! :D Kommer bli sååååå roligt! Vi ses imorgonbitti, eller typ natt! Haha!

2 ingela

skriven

Lycka till, hoppas du säljer slut, men det gör du ju alltid! ;)

4 Daisymae

skriven

Svar: Annelie- har faktiskt aldrig varit på den träffen, kan bli nått till nästa år det så jag hinner sy upp ett lager med klänningar innan =)

Hoppas vi ses där 2011.



Ingela- tack =) Jag hoppas det blir riktigt lyckat iår!



Fanny- Jag längtar massor!!! Vi ses i natt hihi