Fredag!

God morgon!
I dag känner jag att det kommer bli en bra dag *ler*
Sitter här med en kopp vaniljte och utanför mitt fönster skiner solen.
Bättre än så kan inte dagen börja!

Idag är det fredag, vilket brukar innebära städdag. Men nu är ju hela huset redan städat så idag kan jag ägna mig åt nått annat kul istället.
Skulle verkligen vilja shoppa idag, men det går tyvärr inte.
Måste hålla i pengarna till räkningarna pga att min lön blir upp till två veckor försenad i å med konkursen *inte nice*

Är sugen på att göra om här hemma och köpa lite nytt.
Detta är vad jag bla har tänkt mig:
- nya galgar
- ett fint tyg att ha som drapperi för min tillfälliga garderob (eller brist på garderob kanske)
- ett litet runt bord
- fina kuddar till soffan

Nu är det dags att smita iväg och sy.
På återseende!