Önskelista

Här är topp 5 på min klädönskelista just nu:
1. söt blommig vårklänning
2. figursydd vårjacka
3.mönstrad vippig kjol
4. svart kort klänning
5.svart underbystkorsett

Sen gäller det ju bara att hitta de perfekta plaggen oxå, vilket brukar vara lättare sagt än gjort.
Klänningarna och kjolen syr jag dock själv =)


Just nu håller jag förresten på att designa en ny kollektion.
Tanken bakom denna kollektion är: de ultimata plaggen.
Plaggen som min drömgarderob bara måste innehålla, plaggen som man skulle kunna döda för, plaggen som funkar till allt.
Den perfekta basgarderoben helt enkelt!
Fattar inte varför man aldrig har något att ta på sig?!!
Har du förslag på favoritplagg så var inte blyg att dela med dig!

Kul att jag har fått kommentarer på mina inlägg idag förresten *ler*
Hoppas ni fortsätter läsa min blogg !
1 Frida:

skriven

Ett tips på billigas underbyst korsetter är http://www.burleska.co.uk/ man kan få en för 350kr och de är rätt bra :)