Sweetie pie

Här är en bild på Bella och mig från i lördags, innan vi drog i väg till "Ball room rumble" i Nyköping.
Festen var väl sådär, kunde varit bättre drag.
Tråkigt att  Nosey Joe & The Poolkings inte spelade.

image51
Måste verkligen sy upp och köpa en massa nya kläder, har aldrig något att ta på mig.

På tal om saken; varför har tjejer aldrig något att ta på sig?
Fast garderoben kan innehålla hur mycket kläder som helst!
Märkligt...
1 Nilla:

skriven

Visst är det helt sjukt!? har aldrig något att ta på mig fast jag har hur mycket kläder som helst. Och när jag väl har fått på mig något så har jag aldrig några skor som passar, fast jag har uppåt 50 par och nästan alla är svarta.

Ibland funderar jag på om det inte vore bäst att göra som min kille, han har 3 par jeans, 4 skjortor och några t-shirts att välja på + ett par skor. Men fan vad trist...