Tandläkaren del 1

Idag har jag ett fullspäckat schema:
-Tandläkaren kl 08,50 ska bli spännande, ska nämligen till ett nytt ställe idag.
Har gått hos Folktandvården innan, men min tandläkare där är riktigt kass. Sen är dom fruktansvärt otrevliga på det stället dessutom...
Men jag tror att min nya tandläkare är riktigt bra, har bara hört gott om henne.
Ska dit på en vanlig undersökning.
- Därefter bär det av till min mormor, ska lämna ett gäng fuzzy dice som hon ska hjälpa mig att sy.
(ni vet såna där lurviga tärningar jag gör).
- Sen ska jag hem en sväng och tvätta av likbilen. Kl 17.45 ska jag vara på Bra ljud i bil. Micke ska göra en fullständig skiss på hur ljudanläggningen ska se ut.

Nu måste jag smita, måste hinna äta frukost innan jag ska åka.
Ha en riktigt bra dag!

På återseende!
1 Petra:

skriven

Du har riktigt coola bilder på dig på din sida.. :)